مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از میزبانی آذربایجان غربی برای اجرای جشنواره های فرهنگی و گردشگری خبر داد.

 جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگریآذربایجان غربی میزبان جشنواره های فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با اعلام این خبر گفت : برگزاری مراسم و برنامه های گردشگری و فرهنگی یکی از شیوه های معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری است.

 او اظهار داشت : در این راستا استان آذربایجان غربی هم آماده میزبانی برنامه های فرهنگی و گردشگری بوده و هم آمادگی دارد تا با حضور در سایر استانهای کشور اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری نماید.

جباری اضافه کرد : در این برنامه های فرهنگی با حضور هنرمندان ، فعالان گردشگری و گروه های هنری ، دفاتر و آژانسهای مسافرتی ، در مقاصد مختلف و اجرای برنامه های متنوع و توزیع اقلام تبلیغاتی می توان نسبت به معرفی استان اقدام نمود.

او افزود : تجربه اجرای موفق و مثبت چندین جشنواره ملی و بین المللی در استان مانند ششمین جشنواره بین المللی راه ابریشم ، برگزاری چندین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع دستی ، اجرای برنامه های عامه پسند در نوروزگاه در سه سال اخیر ، اجرای رالی خانوادگی ، اعزام اتوبوسهای گردشگری با همکاری ارگانها و دستگاه های اجرایی استان به استان آذربایجان شرقی و حرکت و حضور گروه های هنری استان در استانهای مختلف از شمال غرب تا جنوب و از جنوب به شرق و از شرق به شمال کشور ، حضور در جشنواره چارسوق برج میلاد تهران و برپایی غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران در سال 98 تنها بخشی از اقدامات این اداره کل در حوزه فرهنگی و گردشگری است.

 مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  آذربایجان غربی ادامه داد : اجرای چندین جشنواره زمستانی مثل جشنواره برفذ و اسکی خوشاکو ارومیه ، جشنواره زمستانه تخت سلیمان تکاب ، حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران در ماه جاری ، اجرای جشنواره فرهنگی و گردشگری با محوریت تخت سلیمان در تکاب و بالاخره اجرای دومین جشنواره بین المللی گردشگری از جمله برنامه های اداره کل می باشد که در دستور کار قرار گرفته است.

جباری هم چنین گفت : استان آذربایجان غربی به لحاظ داشته های بسیار زیاد فرهنگی و هنرمندان شایسته در عرصه فرهنگ و تاریخ آماده است در تمامی برنامه های فرهنگی و گردشگری چه در استان و چه در استانهای دیگر حضور داشته باشد.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره های مختلف در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.