سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: به طور حتم حضور در رقابت‌های جام جهانی آن هم در روسیه بسیار مفید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انصراف تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از حضور در رقابت های جام جهانی 2019 با درخواست علیرضا رضایی تیم امید راهی روسیه می شود.

علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره برنامه های تیم جهت حضور در رقابت های جام جهانی گفت:اردوهای تیم ملی برای حضور در جام جهانی پس از مسابقات جام تختی شروع خواهد شد که طبق برنامه 3 اردو را برای آزادکاران در نظر داریم.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی موجود، اکثریت نفرات اعزامی به روسیه را کشتی گیران ملی پوشی که در جهانی 2018 به میدان رفتند تشکیل می دهند و طبق توافقی که با غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی بزرگسالان داشتیم چند کشتی گیر نیز از این رده سنی به ما کمک خواهند کرد.

رضایی در خاتمه عنوان کرد: شک نداشته باشید حضور در میدان جام جهانی و مسابقاتی که در روسیه برگزار می شود به نفع آزادکاران امید و در واقع کشتی ایران خواهد بود و من اطمینان دارم بچه ها از فرصت به دست آماده نهایت استفاده را خواهند برد.

مسئولان فدراسیون کشتی روسیه به صورت رسمی از 7 تیم برتر رقابت‌های جهانی مجارستان برای حضور در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال 2019 دعوت کرده اند.

بر این اساس کشور‌های روسیه، آمریکا، گرجستان، کوبا، ژاپن، ایران، مغولستان و ترکیه 8 تیم برتر مسابقات جهانی 2018 مجارستان در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در روسیه به میدان می‌روند.

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال 2019 ، روز‌های 25 و 26 اسفندماه سال جاری در شهر یاکوتسک روسیه به عنوان سردترین شهر جهان برگزار می‌شود و تیم زیر 23 سال (امید) به نمایندگی کشورمان در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

از مدال‌های مسابقات کشتی فرنگی جام تختی رونمایی شد/ نماینده اتحادیه جهانی به ایران می‌آید

مشهدی‌ها همچنان به دنبال میزبانی جام جهانی کشتی آزاد!


انتهای پیام/

صحبت های علیرضا رضایی درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار