سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: رضا یزدانی در رقابت‌های بین المللی جام دانکلوف مورد ارزیابی فنی قرار می‌گیرد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود: رضا یزدانی پس از مدت ها دوری از کشتی انگیزه بسیار خوبی برای بازگشت داشت به طوری که در اردوهای تیم ملی آنچنان منظم، منسجم، با روحیه و هدفمند تمرین می کند که واقعاً همه را تحت تاثیر قرار داده است، در همین راستا نیز قصد داریم او را در یک میدان بین المللی که جام دانکلوف بلغارستان باشد مورد ارزیابی فنی قرار دهیم.

دارنده 2 مدال نقره جهان با اشاره به رقابت های جام جهان پهلوان تختی تصریح کرد: به غیر ازحسن رحیمی، حسن یزدانی، علیرضا کریمی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی و پرویز هادی سایر آزادکاران اگر برنامه ای برای اثبات خود به کادر فنی دارند باید در رقابت های جام تختی کشتی بگیرند.

وی افزود: فکر می کنم یکی از اتفاقات خوب در کشتی، همین جدال مدعیان داخلی در جام تختی باشد که در واقع حتی می توان از آن به عنوان یک مرحله دیگر از انتخابی تیم ملی نیز یاد کرد، البته امیدورایم با حضور کشتی گیران خارجی نامدار بَر جذابیت این تورنمنت اضافه شود.

دارنده 2 مدال برنز جهان تاکید کرد: به طور حتم طی هماهنگی که با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ صورت می گیرد از نفرات شرکت کننده در رقابت های جام جهان پهلوان تختی نمونه‌گیری دوپینگ انجام خواهد شد.

مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز (چهارشنبه) برای شرکت در جام بین‌المللی تختی که روز‌های ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود آغاز می‌شود.

آزادکاران تا زمان حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین (۳ تا ۸ اردیبهشت ماه) چند مرحله اردو و شرکت در تورنمنت بین‌المللی جام دانکلوف بلغارستان (۹ تا ۱۲ اسفندماه) به عنوان یکی از تورنمنت‌های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه دارند.


بیشتر بخوانید:

رضایی: برای بها دادن به پشتوانه‌ها در جام جهانی شرکت می‌کنیم/ مشکل مالی نداریم

نظارت محمد بنا بَر کشتی فرنگی جام تختی/ قضاوت ۱۱ داور ایرانی در کرمانشاه


انتهای پیام/

صحبت های غلامرضا محمدی درباره آخرین برنامه های تیم ملی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار