جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف و کشف ۴۸۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی داداش تبار جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی ازجمله قاچاق کالا، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با تشکیل اکیپ‌های عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و دستگیری یکی از عاملان افیونی در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار، از اجرای طرح بازدید از صنوف در اجرای این طرح نیز خبرداد و خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح ۱۰ واحد صنفی متخلف پلمب و ۶ دستگاه کولر خارجی قاچاق در بازدید از این واحد‌ها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در این طرح را بالغ بر ۴۸۰ میلیون رالش عنوان کرد و از شهروندان خواست برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ضمن خودداری از مصرف کالا‌های خارجی که معمولا از سلامت کافی برخوردار نیستند، در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان همواره یار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/ک


پلمپ ۱۰ واحد متخلف در چالوس

برچسب ها: قاچاق ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار