سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۵۰۰ میلیون ریالی مکمل‌های ورزشی قاچاق در ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری درسال «حمایت از کالای ایرانی» در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاق کالا‌های سلامت محور، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین خصوص و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی در امر تهیه و توزیع مکمل‌های ورزشی قاچاق فعالیت گسترده دارند، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: با شناسایی متهمان به قاچاق کالا و محل دپوی این کالا‌ها با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی تعداد زیادی از این مکمل‌ها و پودر‌های بدن سازی که در بین کالا‌های مجاز جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ ساداتی از کشف ۴۱۹ قوطی پودر بدن سازی به وزن ۴۷۷ کیلوگرم و ۱۴ هزار و ۹۷۰ عدد انواع قرص و مکمل‌های ورزشی خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که کلیه این اموال به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ا

مکمل‌های ورزشی قاچاق در ساری کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار