معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: در سال تحصیلی جاری 126 آموزشگاه در طرح مروج سلامت کیفی سازی می شود.

مدارس مجری طرح مروج سلامت کیفی سازی می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان در جلسه هم اندیشی اجرای مطلوب طرح ها و برنامه های حوزه سلامت دانش آموزی در مدارس استان که در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد گفت: یکی از  دغدغه های  امروز نهاد تعلیم و تربیت در مدارس موضوع بهداشت محیط و ایمنی مدارس است که با اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 700 آموزشگاه استان اقدامات مطلوبی در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری 126 آموزشگاه در طرح مروج سلامت کیفی سازی خواهند شد که با همکاری مشترک دو نهاد بهداشت و درمان و آموزش و پرورش این تعداد در سال های آینده افزایش خواهد داشت تا در نهایت تمام 700 مدرسه  مجری طرح مروج سلامت کیفی سازی شود.

جعفری با اشاره به پوشش صد در صدی طرح بهداشت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی استان خاطرنشان کرد: اقدامات حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مدارس  قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ ش

اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 700 آموزشگاه استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.