همزمان با ایام فاطمیه با حضور خانواده شهداء پیکر ۳ شهید دفاع مقدس در بر دستان مردم شیراز تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز گفت: این شهداء در خرداد سال ۶۷ در منطقه شلمچه در تک دشمن به شهادت رسیده‌اند.

وی بیان کرد: پیکر‌های مطهر شهید حسین سهامی فرد از شیراز، شهید حمزه کرمی از کازرون و شهید جهانگیر امیری از نورآباد ممسنی که مراسم استقبال از آنان ۲۷ دیماه با حضور مردم و خانواده شهداء برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز تصریح کرد: در استقبال از این شهداء مراسم وداع با پیکر‌های مطهر آنان شامگاه شنبه با حضور مردم در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برپا و مراسم تشییع این شهدای والامقام نیز امروز از حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) شیراز به سمت گلزار شهدای برگزار شد، که پیکر شهید حسین سهامی‌فرد در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد و پیکر شهید حمزه کرمی به کازرون و جهانگیر امیری به نورآباد ممسنی برای تشییع و تدفین انتقال یافت.

دوستدار ادامه داد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی شهدای گرانقدر است که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به آب و خاک و استقلال وطن، هستی و جان خود را فدا کردند و با ایثار، شهامت و شهادت خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب کشور کردند.
انتهای پیام/ت

تشیع شهداء دفاع مقدس در شیراز

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار