فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری ۲۱۵ نفر و کشف بیش از ۲۶ میلیارد کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲۱۵ نفر با بیش از ۲۶ میلیارد کالای قاچاق در آستارابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲۶ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

وی افزود: بیشتر کالا‌های قاچاق کشف شده پوشاک، برخی خوراکی‌ها، سیگار و لوازم خانگی بوده و در این راستا ۲۱۵ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آستارا اظهار داشت: ماموران انتظامی آستارا ۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قبیل ۳۶ کیلو تریاک، ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، ۵۰۰ گرم هروئین و ۲ کیلوگرم سایر مواد مخدر را در ۹ ماه گذشته کشف کرده‌اند.

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۶ نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و ۵۴۵ معتاد دستگیر شدند، بیان کرد: چند باند قاچاق موادمخدر نیز در این راستا متلاشی و به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۵۲ دستگاه خودرو و ۸۷۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش در این مدت توقیف شده است، به کشف ۲۷۲ فقره سرقت و دستگیری ۱۴۴ سارق و معرفی آن‌ها به مقام قضائی اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی ۸۷ واحد صنفی متخلف را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا به برگزاری ۲۰ مرحله کارگاه آموزشی توسط کارشناسان پلیس برای تنویر افکار عمومی و پیشگیری از جرم تاکید و تصریح کرد: بیش از ۳ هزار و ۱۲۰ نفر در ۹ ماه گذشته، به صورت چهره به چهره در جامعه هدف، تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ع

شناسایی و کشف کالای قاچاق در آستارا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.