سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی جلسه امروز صبح این فراکسیون را با حضور وزیر ورزش و جوانان تشریح کرد.


برگزاری نشست فراکسیون مستقلین با وزیر ورزش/ بررسی حواشی تاج و کی‌روش در شرایط فعلی به صلاح نبودمهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز صبح این فراکسیون با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان،گفت: در جلسه امروز موضوع توزیع اعتبارات و بودجه این وزارتخانه در سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: سلطانی‌فر در این جلسه اعلام کرد که کل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان ۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان است که بین ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان از مالیات و ارزش افزوده تأمین می‌شود که دو سوم آن توسط استان‌ها و یک سوم دیگر آن به صورت ملی توزیع می‌شود.

سلطانی‌فر: دولت مصمم به واگذاری سرخابی‌هاست

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی بیان کرد: وزیر ورزش درباره واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال هم اعلام کرد که برای این واگذاری بسیار مصر است و حتی قبل از مصوبه دولت برای واگذاری این دو باشگاه با رئیس جمهور و معاون اول هم صحبت کرده و دولت برای این واگذاری بسیار مصمم است.

لاهوتی همچنین در ادامه جلسه به موفقیت‌های کسب شده در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان تلاش‌های بسیاری را برای موفقیت تیم‌های ورزشی در پارالمپیک، المپیک، جام ملت‌های آسیا و ... انجام داده است.

وی بیان کرد: سلطانی‌فر همچنین درباره کمبود اعتبارات وزارت ورزش و جوانان هم اعلام کرد که باتوجه به ۱۴۰۰ هیئت استانی و ۱۲۰۰ هیئت شهرستانی اعتبارات این وزارتخانه بسیار محدود است، لذا نمایندگان در این جلسه بیان کردند که اعتبارات این وزارتخانه را برای سال ۹۸ مورد توجه بیشتری قرار دهند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی اظهار کرد: در این نشست وارد حواشی مانند عدم کناره‌گیری تارج رئیس فدراسیون فوتبال و اظهارات کی‌روش مربی تیم ملی نشدیم، زیرا در این شرایط که تیم ملی ما امشب بازی دارد، درست نبود که اخبار و حواشی به آنها منتقل شود لذا این مسائل را بررسی نکردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار