زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴ ریشتر، ساعت ۴۵ دقیقه و ۸ ثانیه بامداد امروز یکشنبه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

براساس این گزارش، زلزله در فاصله ۷ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ کیلومتری کمه در اصفهان و ۲۱ کیلومتری چیتاب در کهگیلویه و بویر احمد رخ داده است.

تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی جانی و مالی این زمین‌لرزه دریافت نشده است.

گزارش‌های مردمی حاکی است پس از وقوع زلزله ساکنان شهر سی سخت در هوای سرد و زیر صفر درجه، خانه‌های خود را ترک و به مکان‌های روباز رفته اند.

نادیا صداقت سرپرست فرمانداری دنا گفت: تا این لحظه خسارت جانی و مالی ویا مشکل خاصی برای مردم این شهرستان به ما اعلام نشده است.

 وی افزود: همچنین زمین لرزه ای دیگر ساعت ۳ و ۴۱ دقیقه و ۱۴ ثانیه بامداد امروز به بزرگی ‌۲.۵ ریشتر در عمق  ۸ کیلومتری زمین، سی‌سخت  را لرزاند.

از ۱۲ اردیبهشت امسال تاکنون نزدیک به ۵۰ زلزله و پس لرزه به بزرگی ۲.۵ تا ۵.۲ ریشتر در مناطق مختلف کهگیلویه و بویر احمد رخ داده که حدود ۲۵۰ مصدوم برجا گذاشته اند.

براساس برآورد‌های نهایی، زلزله‌های ۵.۲ و ۴.۸ ریشتری ۱۲ و ۱۷ اردیبهشت امسال بیش از یک هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال به یاسوج و سی سخت در این استان خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/غ

 سی سخت لرزید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.