رییس اداره سنجش مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از حضور بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ سرباز وظیفه در دومین مرحله آزمون سنجش مهارت کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح خبر داد.

محمد عنایتی راد، رییس اداره سنجش مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با سراسر کشور تعداد ۲ هزار و ۷۳۷ سرباز وظیفه استان در دومین مرحله آزمون ادواری سنجش مهارت کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در سال جاری شرکت کردند.

وی بیان کرد: این مرحله از آزمون در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده با ستاد کل نیرو‌های مسلح، ۲۹ دی ماه سال جاری به طور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار گردید.

عنایتی اظهار داشت: در دومین مرحله آزمون ادواری کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ در ۹۴ استاندارد آموزشی شرکت کرده اند که تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شد.

رییس اداره سنجش مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

برگزاری آزمون سنجش مهارت

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار