توزیع کارت آزمون سنجش مهارت از ساعت 8 صبح روز دوشنبه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرپرست اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان گفت: پنجمين آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنايع دستی، فرش و نان و غله و...  در روز پنجشنبه 29 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

محمد رضا سلطانی با اشاره به مراحل اجراي آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبی و عملی است كه متقاضيان بخش های صنعت ساختمان و تفاهمنامه ها که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور  ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ 26 مهرماه تا 28 مهرماه با مراجعه به سایت  yazdtvto.ir و یا به آدرس  advari.irantvto.irكارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

وی ادامه داد: هم چنین با توجه به اینکه آزمون کتبی پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد شهرستان یزد به صورت الکترونیکی  برگزار می گردد این افراد می بایست از تاریخ 28 مهرماه تا 29 مهرماه با مراجعه به سایت yazdtvto.ir و یا  آدرس azmoon.portaltvto.com ، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

سلطانی بیان داشت: بدلیل برگزاری آزمون کتبی پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد سایر شهرستان ها به صورت کاغذی ، آن ها می بایست دو روز زودتر یعنی از تاریخ 26 مهرماه تا 28 مهرماه با مراجعه به سایت yazdtvto.ir و یا  آدرس azmoon.portaltvto.com ، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

سرپرست اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان در پایان افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبی و كسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان برای شركت در آزمون عملي باید به حوزه های تعيين شده مراجعه کنند و چنانچه با مشکلی مواجه شوند،می توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.