رئیس شورای شهر بیرجند گفت: سال جدید در زیبا سازی کمتر ازالمان ها و بیشتر گل کاری و نورپردازی در سطح شهر بکار گرفته می شود.

پول برای المان نمی دهیم گل می کاریمتقی زاده رئیس شورای شهر بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:  در سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برای نصب المان ها در نظر گرفته شد که اعتبارکافی نبود اما اکنون برای  زیباسازی ایام عید  نیز ۷۰۰ میلیون تومان  اختصاص داده شد.
وی با اشاره به اینکه  دیدگاه های مثبت و منفی  در نصب المان ها  وجود دارد افزود: سال جدید در زیبا سازی شهر کمتر ازالمان ها و بیشتر گل کاری و نورپردازی در سطح شهر بکار گرفته می شود.
 
تقی زاده ادامه داد:  شورای شهر و شهرداری تلاش می کندکه وضعیت شمال و جنوب شهر را  بهم نزدیک کند.
 
رئیس شورای شهر بیرجند بیان کرد: بازسازی  پیاده راه های خیابان های اسدی به میدان امام و میدان  آزادی در دستور کار نیز قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر  اسفالت خیابان ها علی رغم افزایش قیمت قیر در دست کار است و خیابان هایی که آلایند خیابان ها انجام شده آسفالت صورت خواهد گرفت.
 
تقی زاده با بیان اینکه : خیابان های مهرشهر در صورتی که از نظر شبکه آب و فاضلاب و گاز با مشکلی مواجه نباشد آسفالت خواهد شد گفت: کانون بزرگ  مهرشهر در سال آینده  افتتاح  خواهد شد.
 
انتهای پیام / ط آ

افتتاح  کانون بزرگ  مهرشهر در سال آینده  

 
برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.