رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: توزیع کالا‌های اساسی در بین مردم اردبیل همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اردبیل افزود: در ۱۰ ماهه اول سالجاری ۱۸۷ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله، ۴۹۸ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی و نیز مرغ منجمد ۷۲۴ تن، برنج هندی و تایلندی ۶۰۴ تن در سطح استان با قیمت‌های مصوب دولتی تاکنون توزیع گردیده است.
وی بیان کرد: جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به منظور بررسی وضعیت تولید، تامین و ذخیره سازی میوه شب عید و نیز تامین و توزیع نهاده‌های دام و طیور و کنترل قیمت گوشت قرمز و سفید و بررسی وضعیت قاچاق دام زنده از استان و تعیین تکلیف برنج‌های توقیف شده تنظیم بازار توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و کنترل قیمت کالا‌های اساسی و وضعیت کرایه حمل و نقل بار تشکیل گردید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در ماه‌ها و روز‌های باقیمانده از سال جاری تلاش خواهد شد میزان توزیع کالای اساسی بین مردم افزایش پیدا کند و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود نظارت‌های لازم را در خصوص توزیع کالا‌های اساسی انجام خواهد داد.
عاملی با اشاره به قاچاق دام زنده از استان خواستار تدوین دستورالعمل لازم برای قانونی شدن خروج دام از استان شد و گفت: با توجه به افزایش شدید قیمت گوشت قرمز اعم از دام‌های سبک و سنگین و خروج زنده دام از استان خواستار نظارت ارگان‌ها و نهاد‌های مسئول در این باره شد.
وی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست، در خصوص تعیین تکلیف برنج‌های وارداتی توقیف شده در استان اردبیل تصمیمات مقتضی اتخاذ و مجوز توزیع برنج‌های سالم از نظر بهداشتی را به نهاد‌های نظارتی استان اعلام نمایند.
انتهای پیام/ح

قاچاق دام زنده در استان اردبیل

 

برچسب ها: صنعت ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.