سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: از نزدیک رقابت‌های جام تختی را رصد خواهم کرد تا بهتر نفرات مستعد را برای تیم ملی شناسایی کنم.

جمشید خیرآبادی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جلسه مشترکی را با حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، اعضای شواری فنی، محمد بنا و کادر فنی تیم بزرگسالان در خصوص مسائل مهم از جمله وضعیت تیم امید برگزار کردیم که در این نشست تصمیماتی گرفته شد که یکی از آن‌ها برگزار نشدن رقابت انتخابی در رده سنی امید بود.

وی درباره اینکه چرا رقابت انتخابی در رده سنی امید برگزار نمی‌شود گفت: از نظر علمی و همچنین فاصله زمانی کوتاه تا رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا و دلایل فنی در این برهه از زمان رقابت‌های انتخابی برگزار نشود خیلی بهتر است، این موضوع با درخواست خود من بود که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت.

خیرآبادی درباره این سوال که فرنگی کاران ملی پوش در رقابت‌های قهرمانی آسیا چگونه انتخاب می‌شوند اظهار داشت: به عنوان عضو کمیته فنی در رقابت‌های جام تختی حضور خواهم داشت و با دقت عملکرد فرنگی کاران امید را زیر نظر می‌گیرم، ضمن آنکه در صورت فراهم شدن شرایط به تورنمنت جام وهبی امره هم خواهم رفت که فکر می‌کنم در وضعیت موجود این ۲ رقابت بین المللی ملاک خوبی برای ارزیابی فرنگی کاران امید باشد.

سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی جام تختی که روز‌های ۴ و ۵ بهمن ماه برگزار می‌شود و مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه نیز روز‌های ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

لغو رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران

آزمایش تست دوپینگ از کشتی گیران در جام تختی/ قطعی شدن حضور ۱۰ تیم در مسابقات

دستیار محمد بنا در المپیک لندن هم عضو کمیته فنی رقابت‌های جام تختی شد


انتهای پیام/

صحبت های خیرآبادی درباره تیم ملی کشتی فرنگی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار