به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد


سند «بازنگری دفاع موشکی» آمریکا درباره ایران چه می‌گوید؟

پنتاگون در سند جدیدی درباره برنامه پدافند موشکی آمریکا، ارزیابی خود از توانمندی‌های موشکی ایران را ارائه کرده است.


حق مسکن کارگران چقدر خواهد شد؟

با وجود اختلاف نظر گروه کارفرمایی و کارگری، دویست و هفتاد و نهمین نشست شورای عالی کار دوشنبه هفته آینده با موضوع افزایش حق مسکن کارگران در دستور کار قرار خواهد گرفت.


پروژه کشته‌سازی جدید ضد انقلاب با قربانی‌کردن کارگر کارخانه هپکو اراک/ مصطفی حمیدی: باور کنید زنده‌ام! + اسناد

کانال‌های برانداز دروغ‌گو سعی داشتند با یک تشابه اسمی ساده، کشته سازی جدیدی را رقم بزنند.


اظهارات تروریست‌های خردسال بندِ انتحاری‎ها در زندان/ نزدیک نشوید، اینجا ما همه دیوانه‌ایم!

بزرگ‌ترین دغدغه نگهداری از کودکان انتحاری طالبان سن آنهاست، نه آنقدر کودک هستند که بی‌گناه تلقی شوند و نه آنقدر بزرگ که مجرمی باشند که آگاهانه راهش را انتخاب کرده است.


قیمت خودرو باز هم افزایش خواهد یافت؟ + جزئیات

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره افزایش قیمت خودرو توضیحاتی ارائه داد.


چگونه فرد مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟

اگر می‌خواهید عشق زندگی تان را تشویق کنید تا به شما پیشنهاد ازدواج دهد، باید به نکاتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کرده ایم دقت کنید.


رژیم کتوژنیک یا مدیترانه‌ای؟ کدامیک برایتان مناسب‌تر است؟

در این مطلب می‌خواهیم رژیم غذایی کتوژنیک را با رژیم مدیترانه‌ای مقایسه کنیم و از نقاط قوت و ضعف آن‌ها بگوییم و با ارائه‌ آخرین دست‌آورد‌ها پیرامون جزئیات آنها، کمک‌تان کنیم تصمیم بگیرید کدامیک مناسب‌تر است.


ابهام در بخشنامه دولت؛ بسته حمایتی کارگران ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان؟

بسته حمایتی در ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ تا۳۰۰ هزار تومان تعیین شده اما مسئولان وزارت کار و تأمین اجتماعی سهم هر خانوار را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرده اند.


چگونه حب دنیا، شهرت و ریاست عامل دوری از خدا می‌شود؟

امام علی (ع) در ذکر حدیث معراج پیامبر اکرم (ص): خداوند متعال فرمود: اگر بنده به اندازه نمازهای اهل آسمان و زمین نماز بخواند و روزه بگیرد امّا در دل او ذرّه ای حبّ دنیا یا شهرت آن یا ریاست آن یا زر و زیور آن ببینم، هرگز در خانه‌ام در جوار من در نخواهد آمد.


خواستار آزادی بی قید و شرط مرضیه هاشمی هستیم/ رفتار پلیس با این خانم مسلمان بر خلاف قوانین اسلام بود/ آمریکا باید فورا از جامعه خبرنگاران عذرخواهی کند

وظیفه همه رسانه‌هاست که به موضوع «مرضیه هاشمی» توجه کنندنظریه پرداز امریکایی بر لزوم معذرتخواهی فوری امریکا از جامعه خبرنگاران و رسانه‌های بین المللی در خصوص موضوع مرضیه هاشمی تاکید کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.