امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان، آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  حجت الاسلام مختاری در خطبه های امروز نماز جمعه بیرجند افزود: نظام پهلوی ادامه نظام شاهنشاهی 2500 ساله، و استعمار زده بود و ما افتخار می کنیم که با انقلاب خود، نظام طاغوتی را از بین بردیم و نظام توحیدی ولایی را مستقر کردیم.

وی افزود: انقلاب ما در این 40 سال، برای ما دین و دیانت، عزت و استقلال، تفکر ناب توحیدی و مردم سالاری ، و در سطح منطقه برای همگان، بیداری به ارمغان آورده است و این در حالی است که استکبار و صهیونیسم در این مدت چیزی جز قتل و غارت برای مردم جهان به ویژه مسلمانان در کشورهای فلسطین، یمن، عراق، سوریه و بحرین به وجود نیاورده اند.

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به دو تفکر درست و اشتباه در خصوص 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: عده ای گذشته را سیاه مطلق می دانند و دستاوردهای انقلاب را ناچیز می بینند و اظهار پشیمانی و ندامت از گذشته دارند و دیگران را نیز تشویق به فتنه می کنند که باید بدانند این گونه تفکر، تفکر استکبار و صهیونیسم و برخی رجال عرب است که تنها هدفشان، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام مختاری افزود : بر خلاف این تفکر، بقیه مردم 40 سال عمر انقلاب را سرشار از موفقیت ها و دستاوردهای زیادی می دانند که البته ضعفهایی نیز دارد و باید برای رفع و یا کاهش این ضعفها تلاش کنیم.

وی همچنین با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: باید از این ایام برای بیان حقایق فرهنگ فاطمی و دینی و قرآنی اهل بیت (علیهم السلام ) در بین مردم به ویژه جوانان بهره ببریم تا جوانان ما دچار گرایش ها و فرقه های شیطانی نشوند. 

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار