توده هوای سرد همراه با کاهش محسوس دما تا اواسط هفته آینده مهمان بوشهری‌ها خواهد بود.

سرما تا اواسط هفته آینده در بوشهر ماندگار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان دهنده استقرار توده هوای سرد در استان و کاهش محسوس دما تا اواسط هفته پیش رو است.

محمدرضا انصاری افزود: پیش بینی می‌شود فردا کمینه دما در جم به ۳، اهرم، برازجان و خورموج ۴، دیلم ۶، گناوه ۷، بوشهر ۸، دیر، کنگان و عسلویه ۱۰ و خارگ به ۱۲ درجه سانتیگراد برسد.

وی همچنین با اشاره به افزایش سرعت وزش باد، بیان کرد: امروز و روز‌های آینده سرعت وزش باد در ساعاتی از شبانه روز بر روی دریا قابل ملاحظه خواهد بود و سواحل استان در برخی ساعات مواج خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: فردا باد شمال غربی در بخش‌های شمالی و مرکزی استان با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر درساعت و در بخش‌های جنوبی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر درساعت خواهد وزید و ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و از امشب ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

انصاری به غبارآلودبودن آسمان استان هم اشاره کرد و ادامه داد: به سبب نفوذ گردوخاک از کشور‌های همجوار، آسمان استان همچنان غبار آلود است.

انتهای پیام/ک

کاهش محسوس دما تا اواسط هفته آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.