گرد و غبار هواپیماهای فرودگاه اهواز را زمین گیر کرد

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از لغو شدن ۴ پرواز ورودی و خروجی امروز فرودگاه بین المللی اهواز بدلیل پدیده گرد و غبار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: پرواز‌های هواپیما‌های آتا و ایران ایر با شماره‌های ۵۶۸۴ و ۳۴۶۲ در ساعت‌های ۱۶ و ۱۰ و ۱۸ و ۴۰ دقیقه به ترتیب به مقاصد تهران و اصفهان بدلیل شدت گرد و غبار باطل شدند.

وی اذعان داشت: پرواز‌های آتا با شماره ۵۶۸۳ از فرودگاه تهران در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه و ایران ایر با شماره ۳۳۹۸ در ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه از فرودگاه شیراز به مقصد اهواز نیز باطل شدند.

رضایی تصریح کرد: پرواز هواپیمایی کارون با شماره ۲۶۰۵ از فرودگاه اهواز به مقصد تهران با تاخیر در ساعت ۲۰ امشب انجام می‌شود و براساس اطلاعات پرواز فرودگاه یکی دیگر از پرواز‌های این ایرلاین در همین مسیر هوایی با شماره ۲۶۲۱ از ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه به ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه با تاخیرانجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با اشاره به تاخیر دیگر پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز اذعان داشت: با توجه به بروز پدیده گرد و غبار از عصر امروز پرواز شرکت‌های هواپیمایی کاسپین، ایران ایر، آتا و آسمان به ترتیب با شماره‌های ۰۱۹، ۴۱۸، ۵۶۲۸ و ۸۳۳ به مقصد تهران با تاخیر انجام می‌شوند.

برابر اعلام هواشناسی استان خوزستان، میزان گرد و غبار در ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در اهواز به ۳ هزار و ۳۰۴ میکروگرم بر مترمکعب (۲۲ برابر حدمجاز) رسید.

انتهای پیام/گ

لغو پرواز‌های فرودگاه اهواز بدلیل گردوغبار

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.