رئیس پلیس راه مازندران از بارش شدید برف در ارتفاعات محور‌های کوهستانی استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از بارش شدید برف در ارتفاعات محور‌های کوهستانی استان خبر داد و گفت: برای پیشگیری از بروز حوادث از تردد خودرو‌ها بدون تجهیزات و زنجیر چرخ در این محور‌ها ممانعت خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر آمد وشد خودرو‌ها در تمامی جاده‌های مازندران به صورت عادی و روان و بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون جاده‌های هراز محدوده امامزاده هاشم، منظریه و لاسم، جاده چالوس محدوده تونل کندوان دهانه شمالی، پل زنگوله و جاده سوادکوه محدوده گدوگ و ورسک بر اثر بارش برف سفید پوشش شده است و تردد در این مسیر‌ها با زنجیر چرخ الزامی است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: هم اکنون بارش باران در جاده‌های پایین دست محور هراز، جاده آمل، سوادکوه محدوده شیرگاه، پل سفید، کندوان جاده کرج - چالوس و جاده کیاسر - سمنان از کیاسر تا تلمادره بارانی و مه غلیظ گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سطح جاده‌های استان هم اکنون به دلیل بارش برف و باران لغزنده است، گفت: از تردد خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در این محور‌ها ممانعت خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، گفت: تردد همه تریلر‌ها از محور هراز ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های "پنج شنبه و جمعه" از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/آ

جاده‌های مازندران لغزنده است با احتیاط برانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.