مدیرکل دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از آماده‎باش کامل دستگاه‌های امدادی و راهداری در استان به دلیل بارندگی و وزش باد شدید خبر داد.

ستار فرهادی مدیرکل دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد با اشاره به وقوع بارش شدید برف و باران و وزش تند باد در سراسر استان گفت: دستگاه‌های خدمات رسانی، امدادی و راهداری استان با بیش از ۷۰ اکیپ، در حالت آماده باش برای مقابله و امدادرسانی در حوادث احتمالی هستند.

وی با اشاره به شدت بارش ها، وزش باد و کولاک در کوهرنگ افزود: در حال حاضر ۹ اکیپ مدیریت بحران و امداد در این شهرستان فعال است.

فرهادی همچنین گفت: گردنه چری کوهرنگ که از شامگاه گذشته و به دلیل سقوط بهمن بسته شده بود، هم اکنون با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد، اما به دلیل شدت بارش برف، وزش باد و کولاک و کاهش شدید دید در منطقه، تا فردا جمعه مسدود و تردد در آن ممنوع است.

وی با پیش بینی احتمال سقوط بهمن در گردنه‌های استان بویژه شاه منصوری و چری، از رانندگان و مسافران خواست، ضمن پرهیز از سفر‌های غیرضروری، به رعایت احتیاط لازم و همراه داشتن تجهیزات زمستانی توجه کنند.

بارش برف و باران و وزش باد شدید، از شامگاه سه شنبه گذشته ۲۵ دی ۹۷ استان چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

بارش برف و باران و وزش باد شدید

برچسب ها: برف ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار