فرماندار شهرستان گناوه گفت: درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه از اول بهمن ماه شبانه روزی می‌شود.

درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه شبانه روزی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی پاکنژاد تصریح کرد: درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه از حیث ساختمان و درجه از مراکز مهم درمانی در سطح استان بوشهر است و در ما‌های آخر سال تعداد زیادی از مسافران از نقاط مختلف کشور به این شهر و به این درمانگاه مراجعه می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات و خواسته‌های مطرح شده توسط مراجعه کنندگان درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه شبانه روزی شدن این درمانگاه بوده است که مسئولان استانی و شهرستانی این موضوع مهم را پیگیری و در نتیجه از اول بهمن ماه این درمانگاه شبانه روزی می‌شود.

فرماندار شهرستان گناوه ادامه داد: در شهرستان گناوه مجموعه اداری و فرمانداری همواره همراه و همگام مجموعه درمانی بوده اند و تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

پاکنژاد عنوان کرد: از مشکلات این درمانگاه کمبود آمبولانس است که سعی ما بر این است تا تفاهم نامه‌ای بین اورژانس ۱۱۵ و درمانگاه تامین اجتماعی گناوه انجام گیرد و پس از شبانه روزی کردن درمانگاه نیز نشستی با حضور مسئولان درمانگاه، اوراژانس ۱۱۵ و شبکه بهداشت برگزار و همکاری‌ها بیشتر شود.

سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری نیز گفت: شبانه روزی کردن این درمانگاه درخواست‌ها و نیاز‌هایی را به همراه دارد که نیازمند تعامل و همکاری همه است.

طاهره گندمی افزود: در چارت سیستم اداری ما فقط یک دستگاه آمبولانس و یک راننده وجود دارد و با شبانه روزی شدن درمانگاه با مشکل کمبود راننده و آمبولانس مواجه خواهیم شد که انشاءالله با درایت فرماندار این مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام/م

درمانگاه تامین اجتماعی گناوه شبانه‌روزی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.