سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: باید موانع پیش روی سرمایه گذاران فعال در حوزه گردشگری دریایی برطرف یا کمتر شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ارغوان مهدی زاده در نشست کارگروه تخصصی گردشگری استان بوشهر، با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه طبیعت گردی و گردشگری دریایی، افزود: باید جاذبه‌های گردشگری دریایی تعیین تکلیف شود و فرآیند‌ها و موانع پیش روی سرمایه گذاران در این حوزه بررسی و برطرف شود.

وی با بیان اینکه باید فرصت استفاده از دریا در تابستان هم برای گردشگران فراهم شود، ایجاد باشگاه‌های غواصی را یکی از مواردی عنوان کرد که می‌تواند برای گردشگران تابستانی جذابیت داشته باشد و به رونق اقتصادی استان کمک کند.

سعید زرین فرمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر هم، آماده سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و همچنین فعال کردن انجمن‌های گردشگری در حوزه دریایی را خواستار شد.

استان بوشهر با داشتن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز با خلیج فارس بیشترین همسایگی را با این آبراهه دارد و از ۱۰ شهرستان این استان، هشت شهرستان ساحلی هستند.

انتهای پیام/ک

گردشگری دریایی در بوشهر توسعه یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.