معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کُردستان با تاکید بر اینکه باید مطالبات پرستاران پیگیری شود، گفت: پرستاران خدمات ارزنده ای به قشر عظیم جامعه ارائه می کنند و باید قدرشناس زحمات آنها باشیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال  معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کُردستان  گفت: جامعه پرستاران با تمام چالش ها و سختی های کار به نحو شایسته در بیمارستانها و مراکز درمانی به ارائه خدمت به بیماران می پردازند و باید زحمات آنان را ارج نهیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب هنوز بخش زیادی از مشکلات جامعه پرستاران حل نشده است، افزود: تدوین جدید بودجه بیمارستانی برای ارتقاء خدمات حوزه درمانی، نبود فرصت مطالعه همگام با توسعه علمی و جبران کمبود نیروی پرستاری از مهمترین دغدغه ها و مطالبات جامعه پرستاران است که باید حل شود. 

خوش اقبال  ابراز امیدواری کرد با تغییرات جدید در وزارت بهداشت و نیز ایجاد کارگروههای استانی این مشکلات در آینده ای نزدیک حل شود.

مدیر درمان بیمارستان تأمین اجتماعی کُردستان هم از پرستاری به عنوان کلید واژه سلامت نام برد و گفت: پرستاران مکمل رفتارها و تشخیص های پزشکی هستند.

هوشنگ فولادی با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی جامعه پرستاری در چند سال اخیر از جمله عدم افزایش کارانه و حقوق پرستاران ابراز امیدواری کرد با تغییرات صورت گرفته در نظام سلامت، اقدامات مثبتی در جهت ارتقاء وضعیت پرستاران برداشته شود.

انتهای پیام/م

 مشکلات جامعه پرستاران حل نشده است

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار