رییس پلیس راه مازندران گفت: ارتفاعات جاده‌های کندوان و سوادکوه و هراز برفی و محور‌های کوهستانی مازندران بارانی و لغزنده است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه ارتفاعات جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه از دیشب به دلیل بارش برف سفید پوش شده است، افزود: هم اکنون در جاده هراز ارتفاعات امامزاده هاشم و پلور برفی است و به کمک راهداران نمک پاشی انجام شده است و تردد خودرو‌ها در این جاده امکان پذیر است.

سرهنگ قدمی گفت: ارتفاعات جاده کندوان محدوده، ولی آباد و ارتفاعات جاده سوادکوه محدوده گدوک بارش برف گزارش شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود:از لحاظ شرایط جوی هم اکنون در پایین دست جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس بارانی و سطح این جاده‌ها لغزنده است.

وی گفت: با توجه شرایط جوی و لغزندگی برخی جاده‌های استان رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

تردد در جاده‌های برف گیر با زنجیر چرخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار