نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ایران در زمینه پزشکی جزو کشور‌های برتر دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ظهر امروز در بازدید از مرکز ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: ایران در زمینه پزشکی جزء کشور‌های برتر دنیا محسوب می‌شود که پس از انقلاب و با کشف حلقه‌های مفقودی علمی در جامعه به این موقعیت دست یافته است و اکنون با اقتدار علمی که دارد هیچ کشوری در دنیا به خود اجازه تجاوز به ایران اسلامی را نمی‌دهد.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های جهادی جهاد دانشگاهی اردبیل بیان کرد: گره‌های علمی، صنعتی و کشاورزی جامعه به دست جهاد کشاورزی باز می‌شود که در این حوزه جهادکشاورزی با فعالیت جهادی و عشق به وطن و انقلاب اسلامی و برای حفظ غرور مردم ایران با تمام قوا فعالیت می‌کند.
عاملی  ادامه داد: مراجعه زوج‌های نابارور آذربایجان به مرکز ناباروری قفقاز از موهبت الهی است که نصیب پزشکان ایرانی شده تا قدمی خیر در این جهت بردارند و قطعا اقدامات انجام گرفته پزشکی برای بیماران خارجی نشان از اقتدار علمی بالای جمهوری اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحولات عظیمی در جامعه رخ داد که مهم‌ترین این تحولات در زمینه علم و تولید دانش جهانی است.
انتهای پیام/ح

مراجعه زوج‌های نابارور آذربایجان به مرکز ناباروری قفقاز از موهبت الهی است

برچسب ها: پزشکی ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.