سیما رجبی گفت: حدود ۱۱ الی ۱۴ فیلم برای اکران در اختیار استان سمنان قرار خواهد گرفت و اکران این فیلم‌ها تنها در دو سینمای یادمان و هلال‌احمر شهر سمنان برنامه‌ریزی‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیما رجبی معاون اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بابیان اینکه حدود ۱۱ الی ۱۴ فیلم برای اکران در اختیار استان سمنان قرار خواهد گرفت،گفت: اکران این فیلم‌ها تنها در دو سینمای یادمان و هلال‌احمر شهر سمنان برنامه‌ریزی‌شده است.

وی بابیان اینکه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۹۷ هم‌زمان با سالگرد چهل‌سالگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی سه سانس ١٦، ١٨:٣٠ و ٢٠:٣٠در اختیار این دو سینما قرار خواهد گرفت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه این فیلم‌ها در روزهای دوازدهم تا هجدهم بهمن و نیز روزهای ٢١ و ٢٢ بهمن اکران می‌شود، ابراز داشت: به دلیل تقارن ایام فاطمیه با چهل‌سالگی انقلاب اکران این فیلم‌ها در روزهای ۱۰ لغایت ١٨ بهمن خواهد بود.

رجبی بابیان اینکه پنج فیلم کودک و نوجوان نیز در این جشنواره اکران خواهد شد، اضافه کرد: اکران این فیلم‌ها در فاصله روزهای سیزدهم لغایت هفدهم بهمن و صبح‌ها خواهد بود.

انتهای پیام / گ

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۱۰بهمن در سینما‌های سمنان آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.