مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان گفت: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با عنوان چهل‌چراغ اجرا می‌شود، و این برنامه‌ها در موضوعات مختلف تدوین‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی بسیاری برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: در برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب همه دستگاه‌های اجرایی مشارکت خواهند داشت که در این راستا برای بیان دستاوردهای این چهار دهه نیازمند به حضور همه اقشار و گروه‌های مختلف در جامعه هستیم که این برنامه‌ها تا دهه فجر و برخی نیز تا پایان سال ادامه‌ می‌یابد.

به گفته وی؛ سند توسعه اجتماعی استان سمنان در کارگروه‌های مختلف بررسی خواهد شد که این سند کاملاً بر مبنای ارزش‌های دینی و انقلابی و مطابق با قوانین نظام تدوین می‌شود.

فضیلتخاطر نشان کرد: در شورای فرهنگ عمومی کلیات این سند مطرح و جزئیات طرح نیز به‌زودی تهیه و تصویب خواهد شد که این سند می‌تواند ما را در راستای ارتقا نشاط اجتماعی سوق دهد.

انتهای پیام /گ 

برنامه چهل‌چراغ در سمنان اجرا شود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.