رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کارگروه تشکلهای دینی شهرستان سمنان برگزار شد .

حجت الاسلام زاهدی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به تکلیف کارگروه تشکل‌های دینی بر عهده مجموعه تبلیغات اسلامی استان و شهرستان‌ها گفت: در این راستا تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی مثل ۱۰ شب ۱۰ مسجد را برگزار می‌کند که به دنبال افزایش اجرای برنامه‌ها در ۱۰ شب در ۲۰ مسجد سمنان هستیم.

وی افزود: برنامه تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی در سمنان نیز در این ایام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت فرهنگی ائمه جماعات مساجد سمنان و اعزام خطیب ویژه به روستا‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی در مقطع دوم متوسطه و در دانشگاه‌ها از برنامه‌های دیگر در ایام دهه فجر در سمنان است.

حجت الاسلام زاهدی افزود: اعزام جمعی از بانوان فرهیخته به تشکل‌های بانوان و تبیین اندیشه‌های امام توسط ائمه جماعات سمنان از برنامه‌های دیگر این ایام است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های زیر نظر تبلیغات اسلامی و گردهمایی تشکل‌های دینی بانوان و محافل انس با قرآن در این ایام و در مساجد و محافل شهرستان سمنان از برنامه‌های دیگر تشکل‌های دینی سمنان در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام / گ

جلسه برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.