مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از اجرای بیش از ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در پادگان‌های استان خبر داد.

عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۵۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های استان اجرا شد.

وی بیان کرد: آموزش در پادگان‌ها شامل مجموعه آموزش‌های مهارتی است که به افراد در حین انجام خدمت سربازی ارائه می‌شود تا بتوانند شرایط احراز اولیه اشتغال را پس از دوران خدمت کسب نمایند.

سواعدی در ادامه افزود: آموزش‌های مهارتی در ۳ حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی به سربازان ارائه می‌شود که پس از پایان دوره و انجام آزمون گواهینامه مهارت به آن‌ها اعطا می‌گردد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان را فقدان مهارت در جوانان و به تبع آن معزل بیکاری آنان پس از خدمت سربازی عنوان کرد و اذعان داشت: خوشبختانه طرح آموزش سربازان در پادگان‌ها با توجه به وجود امکانات در پادگان ها، نظم و انضباط در انجام طرح، ارائه گواهینامه به سربازان و اشتیاق جوانان طرح موفقی بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح آموزش در پادگان‌ها باعث تقویت حسن نظم پذیری، خودکفایی و استقلال سربازان می‌شود اظهار کرد: ارائه این آموزش‌ها در پادگان‌ها نقشه راه مناسبی جهت اشتغال فرد پس از خدمت مقدس سربازی است.

انتهای پیام/گ

برگزاری دوره‌های آموزش‌های مهارتی در پادگان‌ها

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.