مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان مهاباد گفت: در طرح کلینیک سیار دندانپزشکی ،تمام خدمات برای اهالی روستاهای کمتربرخوردار به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مسئول کلینیک سیار دندانپزشکی گفت: اکیپ سیار دندانپزشـکی برای چهارمین بار در مناطق کمتربرخوردار شهرستان مهاباد استقرار یافت.

عسکرزاده افزود: این اکیپ دندانپزشکی سیار به ساکنان 10 روستای محروم و کمتربرخوردار شهرستان مهاباد به صورت رایگان خدمات ارائه میدهد.

عسکرزاده در مورد خدمات این کلینیک سیار گفت :در این طرح خدمات فیشورسیلنت که مخصوص افراد شش تا 14 است انجام می شود ، همچنین کف بندی ،کشیدن دندان و ترمیم و جرم گیری برای افراد از دیگر خدمات این کلنیک به روستائیان است.

امینی، مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان مهاباد هم گفت: در طرح کلینیک سیار دندانپزشکی که طرحی جهادی است ،تمام خدمات دندانپزشکی برای اهالی روستاهای کمتربرخوردار به صورت رایگان انجام می شود.

این کلینیک ها هرهفته در یکی از شهرستانهای شمال و جنوب استان مستقر شده و به مردم مناطق کم برخوردار جامعه خدمات سطح ۱ و ۲ دهان و دندان ارائه می کند.

انتهای پیام/ع

خدمات کلینیک سیار دندانپزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.