تیم حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا درخواست دفتر بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات این کشور برای مصاحبه رو در رو با دونالد ترامپ را رد کرد.

تیم حقوقی ترامپ درخواست مصاحبه حضوری او و مولر را رد کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، شبکه خبری سی ان ان گزارش داد تیم حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا درخواست اعلام شده از سوی دفتر رابرت مولر، بازرس ویژه بررسی پرونده مداخله احتمالی ترامپ با روس‌ها را برای انجام مصاحبه با رئیس جمهور رد کردند.

بنابر گزارش سی ان ان، پس از آنکه وکلای رئیس جمهور پاسخ‌های مکتوب به سوالات تیم بازرس ویژه دادند، مولر درخواست مصاحبه رو در رو با ترامپ را مطرح کرد.

یک منبع خبری به شبکه سی ان ان اعلام کرد تیم حقوقی رئیس جمهور و تیم بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ به مدت چندین هفته بر سر موضوع برگزاری مصاحبه میان رئیس جمهور و مولر با هم درگیر بودند.

رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ ماه گذشته احتمال برگزاری مصاحبه میان ترامپ و بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه را رد کرد. وکیل شخصی ترامپ در این باره به فاکس نیوز گفته بود تنها در صورتیکه او بمیرد این مصاحبه صورت می‌گیرد. تیم حقوقی ترامپ بارها به تیم مولر اعلام کردند پس از ارائه پاسخ‌های مکتوب هیچ دلیلی برای انجام مصاحبه وجود ندارد.

همچنین اواخر هفته وکیل ترامپ به پایگاه خبری هیل اعلام کرد تیم حقوقی رئیس جمهور باید اجازه تصحیح گزارش نهایی رابرت مولر را، پیش از ارائه آن به کنگره و عموم مردم، داشته باشد. وکلای رئیس جمهور آمریکا همچنین بارها اعلام کردند تنها به سوالات مربوط به تبانی کمپین ترامپ با روس‌ها برای مداخله در انتخابات پاسخ می‌دهند و سوالات مربوط به تلاش ترامپ برای جلوگیری از انجام تحقیقات فدرال را پاسخ نخواهند داد.

بازرس ویژه بیش از یکسال است که به دنبال انجام مصاحبه با رئیس جمهور آمریکا است. بازرس ویژه مسئولیت تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات و تبانی احتمالی ستاد انتخاباتی او با عوامل روس را از ماه می سال ۲۰۱۷ برعهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار