مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت:جوانان و نوجوانان امروز وظیفه دارند به عنوان نسل سوم و چهارم انقلاب، پیام انقلاب را درک کنند و خطراتی که نظام را تهدید می‌کند را بشناسند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام حسن منتظری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز در دیدار با اصحاب رسانه وخبرنگاران استان گفت: جدایی مسئولین از مردم و ایجاد طبقات اقتصادی واجتماعی آفت انقلاب است ومسئولین باید از آن دوری کنند.

حجت الاسلام منتظری افزود: سازمان‌های فرهنگی باید با پافشاری بر ارزش‌ها و اصولی الهی و انقلابی و حفظ وحدت کلمه به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب باشند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: یکی از دستاورد‌های انقلاب توجه به روحانیت بوده است و در راستای تحقق این امر، هم اکنون ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از روحانیون کردستان از بیمه تامین اجتماعی ومزایای بازنشستگی این بیمه استفاده می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از ائمه جماعات استان و روحانیون از مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور شهریه دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام منتظری گفت: امروز راه امام را نباید فراموش کرد و ارزش‌ها و هویت بخشی که امام برای جامعه بشری به دنبال آن بود را باید در سطح جامعه نهادینه کرد و جوانان و نوجوانان امروز وظیفه دارند به عنوان نسل سوم و چهارم انقلاب، پیام انقلاب را درک کنند و خطراتی که نظام را تهدید می‌کند را بشناسند و در مقابل آن‌ها بایستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب افزود: این مرکز در ایام دهه فجر برنامه‌های متعدد فرهنگی و قرآنی اجرا خواهد کرد که مهترین این برنامه ها، برگزاری نشست هم اندیشی روحانیون اهل سنت و اهل تشیع، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی وجشن انقلاب در حوز‌های علمیه خواهران وبرادران است.

انتهای پیام/م

جوانان باید به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب باشند

برچسب ها: جوانان ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار