سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از دستگیری یک سارق حرفه‌ای با اعتراف به ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت به عنف منزل و طلاجات در خیابان " شهید رجایی" این شهرستان، ماموران پلیس آگاهی شناسایی ودستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با تحقیقات و بررسی شواهد موجود توانستند به سرنخ‌هایی دست پیدا و عامل سرقت‌ها را با استفاده از شگرد‌های پلیس شناسایی و در یک عملیات مخفیانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: متهم در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر ۹ فقره سرقت به عنف منزل و طلاجات اعتراف کرد و اذعان داشت که در ساعات خلوت روز با موتورسیکلت در شهر تردد کرده و پس از شناسایی طعمه‌های خود به آن‌ها نزدیک و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت از آن‌ها کرده و متواری می‌شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل درپایان بابیان اینکه متهم همراه باپرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه مانند سرقت، جیب بری و... بلافاصله طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به ماموران اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/پ

دستگیری سارق حرفه ای در زاهدان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار