فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از وقوع حادثه رانندگی در اثربرخورد سواری پژو ۴۰۵ با درخت در خیابان امام "خمینی" (ره) این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ کیوان زرین کلاه، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه شب گذشته مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ "مشگین شهر" گزارش وقوع حادثه رانندگی در خیابان امام "خمینی" (ره) روبه روی اداره هلال احمر این شهر را اعلام، که بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ و پلیس راهنمایی و رانندگی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل و انجام بررسی‌های لازم مشخص شد این حادثه به علت برخورد شدید یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با درخت کنار خیابان روی داده؛ که بر اثر آن راننده و ۲ سرنشین خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل؛ ولی یکی از سرنشینان خودرو که جوانی ۲۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده و علی رغم تلاش کادر درمانی جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: عدم توانایی در کنترل خودرو که ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو ۴۰۵ بوده، علت این حادثه اعلام شده است.
انتهای پیام/ح

حادثه رانندگی در شهرستان مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.