رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا گفت:چهار هزار و ۱۳۷ مأموریت اورژانسی شهرستان مربوط به حوادث شهری بوده و ۳۶۰ مورد از حوادث شهرستان نیز مربوط به رانندگان وسایل نقلیه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حبیب صادقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا اظهار کرد: از پنج هزار و ۷۷۴ مأموریت اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا تا پایان آذرماه امسال، یک هزار و ۷۹۹ مأموریت در حوادث ترافیکی بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۳۲ حادثه و تصادف رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ داده است در حالی که بیش از ۸۰ درصد موارد فوت ناشی از تصادفات و حوادث جاده‌ای نیز در فاصله پنج تا ۱۰ کیلومتری حاشیه شهر اتفاق افتاده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا خاطرنشان کرد: ۵۸۷ فقره تصادفات شهرستان در این مدت و یک هزار و ۲۱۲ مورد مصدومیت‌ها نیز در همین فاصله مکانی اتفاق افتاده است که ضرورت توجه بیشتر به آن را نشان می‌دهد.

صادقی اضافه کرد: چهار هزار و ۱۳۷ مأموریت اورژانسی شهرستان مربوط به حوادث شهری بوده و ۳۶۰ مورد از حوادث شهرستان نیز مربوط به رانندگان وسایل نقلیه است.

وی یادآور شد: ۵۴۱ فقره از مأموریت‌های اورژانسی مربوط به حوادث راکبان موتورسیکلت، ۵۹۸ مورد مربوط به سرنشینان خودروها و ۲۳۷ مورد مربوط به عابران پیاده بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا با تأکید بر ضرورت افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی این شهرستان تصریح کرد: بیشترین مأموریت‌های اورژانسی از کمربندی مقابل روستای مهیار و شهرک رازی گزارش شده است.

 

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت حوادث شهرضا

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.