رئیس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان گفت: در آذرماه امسال کارشناسان فوریت های پزشکی اصفهان ۲۱ بیمار دچار ایست قلبی تنفسی را با موفقیت احیا کردند و دو مادر باردار را در زایمان اورژانسی نوزاد، یاری رساندند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین رئیس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان با اشاره به ماموریت‌های اورژانس در آذر ماه سال جاری اظهار کرد: در آذر ماه امسال امدادگران اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان ۱۸ هزار و ۴۹۷ ماموریت را انجام دادند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۰۵ هزار تماس تلفنی با شماره ۱۱۵ در اصفهان برقرار شد، افزود: از مجموع ماموریت‌های انجام شده ۱۲ هزار و ۵۹۵ مورد غیر تصادفی و پنج هزار و ۹۰۲ مورد تصادفی بودند.

رئیس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در نهمین ماه از سال جاری ۱۲ هزار و ۲۱۱ بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و سه هزار و ۴۴۹ نفر با تلاش کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

راستین با اشاره به انتقال دو بیمار به وسیله بالگرد امداد هوایی اورژانس گفت : در آذرماه امسال کارشناسان فوریت های پزشکی اصفهان ۲۱ بیمار دچار ایست قلبی تنفسی را با موفقیت احیا کردند و دو مادر باردار را در زایمان اورژانسی نوزاد، یاری رساندند.

وی به وقوع ۵۶ حادثه ویژه در سطح استان اشاره کرد و گفت : در مدت ذکر شده یک هزار و ۷۰۰ بیمار قلبی ، یک هزار و ۱۲۸ بیمار تنفسی ، ۵۷ مصدوم ناشی از مسمومیت با منو اکسید کربن ، ۱۳۸ بیمار با مشکل زنان و ۸۷۴ مصدوم ناشی از سقوط از خدمات فوریت های پزشکی اصفهان بهره مند شدند.

انتهای پیام/م

انتقال ۱۲ هزار و ۲۱۱ بیمار و مصدوم باآمبولانس به بیمارستان در آذر ماه

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.