مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان، از کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند در بین شورا‌های ادارات آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگی این شهرستان، گفت: بر اساس نتایج ارزیابی یکساله فعالیت شورا‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، شورای آموزش و پرورش این شهرستان موفق به کسب رتبه اول در استان شد.

وی، اجرای مواد قانون تشکیل شورا‌ها، جذب مشارکت‌های مردمی، برگزاری هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش، سیاستگذاری در ارتقاء مصوبات شورا، تشکیل جلسات منظم و ارسال صورت جلسه به استان، پیگیری مصوبات جلسات و اجرای آن و معیارجذب مشارکت خیرین پروژه‌های احداثی یا در دست احداث خیران، تبدیل به احسن نمودن بخشی از فضا‌های آموزشی به تجاری سازی را از مهم‌ترین شاخص‌های این انتخاب عنوان کرد.

کاظمی جذب مشارکت خیران در امر مدرسه سازی تبدیل به احسنت نمودن فضا‌های مازاد مدارس و تجاری سازی آن‌ها را از اهم شاخص‌های این انتخاب عنوان کرد .

مدیر آموزش و پرورش زرند به فلسفه تشکیل شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در۲۶دیماه سال ۱۳۷۲ مجلس شورای اسلامی یکی از مترقی‌ترین قوانین را با عنوان قانون "تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش "تصویب نمود تا با عمومی کردن مسائل آموزش و پرورش زمینه مشارکت در تصمیم گیری در این بخش را مهیا سازد.

کاظمی افزود: شورا‌های آموزش و پرورش، نمادی از تعامل، همدلی و مشارکت در خانواده بزرگ تعلیم و تربیت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند افزود: آموزش و پرورش، متولی فرآیند تعلیم و تربیت در همه ساحت‌ها، غنی‌ترین دستگاه اجرائی و زیر بنای توسعه و پیشرفت کشور است که با بهره گیری از تفکر برنامه محوری و فناوری نوین اطلاعات زمینه ساز شکوفایی فطرت و استعداد‌های دانش آموزان در حریم مقدس مدرسه است.

انتهای پیام/ی

بخشی از فضا‌های آموزشی به تجاری سازی تبدیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار