بخشدار ماهیدشت از پایان پروژه زیر سازی و هدایت آب‌های سطحی روستایی با اعتبار ۷۰ میلیون تومان خبر داد.

حیدریان بخشدار ماهیدشت در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  با اشاره به  اتمام کار پروژه شن ریزی روستای چقانرگس از محل اعتبارات  دهیاری گفت: شن ریزی وهدایت ابهای سطحی معابر عمومی روستای چغانرگس  به طول حدود ۱۰ هزار متر مربع واعتبار۷۰میلیون تومان ازمحل بودجه سال ۹۷دهیاری اختصاص یافته است.
پایان پروژه زیرسازی معابر و هدایت آب های سطحی روستایی
وی  با توجه به اینکه در فصل بارش ها قرار داریم و تردد اهالی روستا  در گل و لای  مشکلاتی را برای آنان به وجود می آورد گفت:  شن ریزی معابر عمومی وخیابان های روستا با هدف  زیرسازی برای اسفالت  جاده و معابر صورت گرفته است .

وی افزود: با  انجام شن ریزی چهره مطلوبی  در  فضای روستا ترسیم و  عبور و مرورمردم نیز راحتتر خواهد بود چون قبلامعابر عموم  گل ولای بوده و  مردم بسختی  تردد می کردند.

حیدریان  گفت:جمعیت این روستا 700 نفر است و به دلیل اینکه جمعیت بالایی دارد به عنوان مرکز دهستان  محسوب می شود .

انتهای پیام/ز



اتمام شن ریزی پروژه  معابر روستای ماهیدشت

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عابدین خ
۲۳:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
البته این آمار مال ۱۵ سال پیش است و امروزه جمعیت دهستان به بیش از هزار نفر می رسد .. هرچند طرح هادی اجرا میشود ولی دوباره برای گاز کشی همه را کنده کاری و خراب کرده اند باید اول کانال گاز و بقیه را میکشیدن بعد آسفالت شروع میشد نه تنها در اینجا چقانرگس بلکه در تمام جاهای دیگر این همه هزینه و زحمت براش میکشن و آسفالت میکنند بعد شرکت گاز راحت می آید همه آسفالتها و زیر ساختها را خراب و ویران میکند این دیکر چه کاری است زخمت نکشن و پول بیت المال را حرام نکنید وقتی قرار است دوباره خراب کنند و همش را چاله و گودال کنند.