فرماندار شهرستان گناوه گفت: نوروز آینده باید تور‌های گردشگری روستایی را برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد روستایبان فعال کنیم.

نوروز امسال باید تور‌های گردشگری روستایی را فعال کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی پاکنژاد صبح سه‌شنبه در پنجمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه بیان کرد: رفع نواقص خدمات سفر سال گذشته و ایجاد اشتغال در شهر و روستا‌های اطراف در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امسال غرفه‌ها و نمایشگاه‌هایی که در شهر گناوه به صورت تکی برگزار می‌شد را نخواهیم داشت و با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، و شهرداری همه این غرفه‌ها و نمایشگاه‌ها به صورت دسته جمعی و در ساحل برگزار می‌شوند.

فرماندار گناوه یادآور شد: نظارت بر قیمت‌ها و تنظیم بازار برعهده اداره صنعت، معدن و تجارت است و باید تهیه اقلام مورد نیاز شهروندان و توسعه فروشگا‌های بزرگ در دستور کار این اداره قرار گیرد.

سید علی پاکنژاد در خصوص گردشگری روستایی گفت: چند سالی است که در حوزه گردشگری روستایی بی‌‌بهره بودیم و درآمدزایی خوبی نداشته‌ایم، ولی نگاه ما بر این است که امسال بتوانیم صنعت گردشگری روستایی را فعال کنیم تا برای روستاییان درآمد ایجاد کند.

وی تاکید کرد: باید تور‌های گردشگری روستایی رافعال کنیم تا گردشگران بتوانند به راحتی از جاذبه‌های گردشگری روستا‌ها استفاده کنند و زمینه ساز ایجاد اشتغال و درآمد زایی برای روستایبان باشد.

انتهای پیام/م

گناوه برای نوروز آماده می‌شود

برچسب ها: اشتغال ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.