مدیر آب و فاضلاب دوگنبدان با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جذب نیرو در این شرکت، گفت: جذب نیروی جدید در آبفای دوگنبدان در سال ۹۷ صحت ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، سیدبهنام پادمدیر آب و فاضلاب دوگنبدان با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جذب نیرو در آبفای دوگنبدان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون هیچ نیروی رسمی، قراردادی، مدت معین و تامین نیروی انسانی در آب و فاضلاب دوگنبدان به کار گرفته نشده است.

وی افزود: اگر پیمانکار بهره‌برداری تاسیسات آب و فاضلاب با توجه به نیاز خود برای انجام قرارداد مربوطه با آبفای استان از نیرویی به صورت موقت و یک ساله استفاده کند هیچ ارتباط کاری و استخدامی با آبفای دوگنبدان ندارد.

مدیر آب و فاضلاب دوگنبدان گفت: در بخش دیگری از این خبر خلاف واقع به عدم پرداخت مطالبات و مزایای معوقه کارکنان آبفا در یک ‌سال اخیر اشاره شده بود که این موضوع صحت ندارد.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای بیکاری در جامعه، انتشار این گونه اخبار مغرضانه و به دور از واقعیت سبب تشویش اذهان عمومی و بی اعتمادی شهروندان به مسئولان و خدمت‌گزاران نظام می‌شود.

پاد گفت: آب و فاضلاب دوگنبدان در صورت تکرار این موارد نسبت به پیگیری قضایی عاملان انتشار چنین اخباری اقدام می‌کند.

انتهای پیام/غ

تکذیب استخدام نیرو در شرکت آبفای گچساران

برچسب ها: استخدام ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.