فرماندار تربت حیدریه گفت: از مجموع ۳ هزار و ۲۷۸ واحد مسکن در این شهرستان ۱۵۰۰ واحد آن فاقد متقاضی است.

۱۵۰۰ واحد مسکن مهر در تربت حیدریه فاقد متقاضی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در بازدید از واحدهای مسکن مهر تربت حیدریه  گفت: از مجموع سه هزار و ۲۷۸ واحد مسکن مهر در این شهرستان تاکنون یکهزار و ۶۲۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی  افزود : بر این اساس از این تعداد واحد احداث شده یا نیمه تمام در این شهرستان ۱۵۰۰ واحد آن فاقد متقاضی است.

فرماندار تربت حیدریه رفع مشکلات مسکن مهر را در گرو تشکیل کارگروه ویژه برای شناسائی معضلات آن دانست و گفت: شناسائی و حل مشکلات موجود در زیر ساخت ها و مباحث دیگر نیازمند همکاری و هماهنگی بین بخشی دستگاههای اجرایی است تا با اهتمام بیشتری این پروژه به پایان برسد.

رستمی عمده مشکلات موجود را متوجه پیمانکاران دانست و گفت: از عمده دلایل بروز این مشکلات عملکرد ضعیف و کم توجهی به تعهدات از سوی برخی تعاونی ها و پیمانکاران می باشد که حلاوت و شیرینی خرید ارزان مسکن را به کام خریداران تلخ کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه نیز در این بازدید گفت: عملیات اجرایی مسکن مهر در این شهرستان با ثبت نام و تقاضای ۶ هزار متقاضی فاقد مسکن همراه بود که به سه هزار و ۲۸۷ واحد در زمینی به مساحت ۸۳ هکتار کاهش یافت.
 
انتهای پیام//د.ش
برچسب ها: مسکن مهر ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.