۷۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی به منظور تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر خراسان رضوی مصوب شد که به زودی تخصیص این منابع انجام خواهد شد.

۷۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی مصوب شدبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی نبیان سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن امروز در جلسه شورای مسکن خراسان رضوی گفت: مجوزی از وزیر راه و شهرسازی در خصوص پیگیری پروژه‌های مسکن مشارکتی در سطح ملی اخذ شده که این مجوز در خراسان رضوی می‌تواند به صورت ویژه اجرایی شود، زیرا اجرایی شدن پروژه‌های مسکن مشارکتی ارزش افزوده‌ای برای خراسان رضوی به همراه خواهد داشت و منجر به رونق ساخت و ساز و اشتغالزایی خواهد شد.

وی افزود: تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر برعهده دولت است و باید در این زمینه در همه بخش‌ها مصوبات دولت مربوط به زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر محور عمل باشد و به منظور تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر خراسان رضوی نیز در جلسه امروز ۷۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی مصوب شد که به زودی تخصیص این منابع انجام خواهد شد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد:در جریان مشکلات بخش آب هستیم، اما باید با تخصیص‌های به جا و صحیح موضوع آبرسانی و سایر امور زیربنایی با سرعت در این پروژه‌های استان تکمیل شود وطبق رویکرد و تاکید دولت، پروژه‌های مسکن مهر در کشور باید در سال ۱۳۹۸ تکمیل و پرونده آن‌ها بسته شود.

وی گفت: برای تسریع در روند نهایی شدن این پروژه‌ها موضوع افزایش تسهیلات از ۳۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال در دست پیگیری است و این مهم به طور قطع به زودی عملیاتی می‌شود.

نبیان گفت: تعدادی مسکن مهر فاقد متقاضی در کشور وجود دارد که با پیگیری وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای واگذاری این واحد‌ها به امضاء رسیده و هم اینک این امر در استان‌ها پیگیری می‌شود.

نبیان در خصوص اسناد مسکن مهر خراسان رضوی نیز گفت: در حوزه صدور اسناد تک برگی مسکن مهر سرعت و وضعیت مطلوبی در خراسان رضوی وجود ندارد که این مشکل را می‌توان از طریق تفاهم نامه‌هایی با سازمان ملی زمین و مسکن حل کرد.

انتهای پیام//ف. ح


مجوزساخت پروژه‌های مسکن مشارکتی در کشور اخذ شده است

منبع؛ مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.