هدایت گفت: برای مترو پردیس ۱۵۰۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۸ پیش‌بینی شده که بتوانیم طی ۴۸ ماه این پروژه را به اتمام برسانیم.

ساخت واحدهای جدید مسکن مهر از سال آینده/ مترو پردیس ۴ ساله ساخته می‌شودبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در نشست خبری نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهر‌سازی و با‌زآفرینی شهری با بیان اینکه تعیین تکلیف پروژه‌های مهم جزو نخستین برنامه‌های شرکت عمران پردیس است، گفت: در لایحه بودجه سال ۹۸ اعتبارات خوبی برای واحد‌های مسکن مهر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: تحویل بخش عمده‌ای از واحد‌های پردیس در کنار تکمیل مترو و ساخت چندین مرکز محله با اعتباری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.

هدایت تصریح کرد: در تبصره ۱۹ لایحه بودجه ۹۸ بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مترو پردیس دیده شده است، بخش دیگری هم از منابع وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی شده که بتوانیم طی ۴۸ ماه این پروژه را به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس درباره تأمین کسری واحد‌های مسکن مهر در پردیس گفت: با همکاری بانک مسکن بخش عمده‌ای از اعتبارات و کسری منابع مالی واحد‌ها را پیگیری می‌کنیم.

هدایت درباره ظرفیت‌سازی جدید واحد‌های مسکن مهر در پردیس گفت: مطالبه متقاضیان به دلیل آنکه آورده خود را پرداخت کرده‌اند حق است و ما عملیات ساخت مسکن مهر در این شهر را سال آینده عملیاتی می‌کنیم.

وی افزود: امسال با همکاری شرکت عمران شهر‌های جدید به ظرفیت درونی شهر پردیس توجه داریم و از ظرفیت تمام اراضی در قالب مشارکت و تهاتر استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس، توضیح داد: برخورد با سازندگان متخلف از مهم‌ترین برنامه‌های شهر پردیس است و هشت پیمانکار به دادستانی معرفی شده و ما در فاز ۸ پردیس ۳ سازنده فعال را جایگزین سازندگان متخلفان کرده‌ایم.

هدایت درباره آغاز فعالیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در پروژه‌های زیرساختی مسکن مهر گفت: برای ساخت مترو و بخش‌هایی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای تکمیل پروژ‌ه‌های مسکن مهر از ظرفیت‌ قرارگاه خاتم‌الانبیا استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به امضای قرارداد یک‌هزار میلیارد تومانی برای آماده‌سازی پروژه‌ها  گفت: تأمین کسری واحد‌های مسکن مهر در حال پیگیری است که در آینده نزدیک بخش عمده‌ای از این کسری‌ها برطرف می‌شود و امیدواریم در این بخش بانک مسکن همکاری‌های لازم را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس، گفت: تحویل این واحد‌ها تا سال آینده امکان پذیر نیست به دلیل آنکه کلنگ زنی واحد‌های جدید تا پایان امسال به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار