رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آبادان گفت:۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای هشت طرح راهداری در این شهرستان هزینه می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،احمد ایجادی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آبادان گفت: برای اجرای هشت کیلومتر از طرح ۲ بانده کردن جاده اروندکنار به آبادان اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر و حرکت کاروان‌های راهیان نور تکمیل سریع آن در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای احداث باند دوم جاده قفاس به چوئبده به طول ۶، ۵ کیلومتر ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است به اجرای عملیات بهسازی چهار کیلومتر از این جاده اشاره کرد و افزود:این طرح در مرحله مناقصه است که با مشخص شدن پیمانکار عملیات خاکبرداری و اجرایی این جاده شروع خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آبادان با بیان اینکه برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است گفت: ۶ کیلومتر از جاده چوئبده نیز با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال بهسازی خواهد شد.

ایجادی به اجرای طرح بهسازی جاده آبادان - اهواز و آبادان به بندر ماهشهر اشاره کرد و ادامه داد:راه‌های منتهی به آبادان به لحاظ ترافیکی و تردد از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

وی افزود:طرح ۲ بانده کردن ورودی شهر چوئبده نیز به طول هشت کیلومتر و اعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آبادان گفت:پل نهر مچری دهستان نصار ایمن‌سازی و عملیات ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی سه پل در دهستان منیوحی اروندکنار در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / د

اجرای هشت طرح راهداری

برچسب ها: راهداری ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.