با حضور نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی، مجهز‌ترین مرکز دندانپزشکی و ایمپلنت در شیراز به بهره برداری رسید.

افتتاح مجهز‌ترین مرکز دندانپزشکی در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر مجموعه دندانپزشکی جنیوس در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز که به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مجهز است بستر مناسبی برای ارائه خدمات درمانی به هم‌وطنان جنوب کشور و به گردشگران خارجی حوزه سلامت خواهد بود.

امیر عزمی افزود: راه‌اندازی این مرکز درمانی فرصت مناسبی برای تحقق توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌ویژه گردشگری سلامت و نیز معرفی استان فارس به‌ویژه کلان‌شهر شیراز به‌عنوان قطب درمان پزشکی است.

وی تصریح کرد: با افتتاح این کلینیک پیشرفته که به دستگاه‌های یونیت در بخش عمومی و بخش اطفال و جراحی است برای ۴۲ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

دبیر انجمن دندانپزشکی ایران شعبه فارس گفت: این کلینیک درمانی دارای بخش‌های تخصصی اطفال، جراحی فک و صورت، درمان ریشه تخصصی، ارتودنسی و درمان ناهنجاری‌های دهانی، ایمپلنت، پروتز و ترمیم و زیبایی است.

عزمی اظهار داشت: پروتز ۳ بعدی، دستگاه‌های میلینگ همراه با اکسینر داخل دهان برای فعالیت‌های پروتزی و ایمپلنت به‌صورت فوری و نیز دستگاه لیزر بافت سخت که قادر به برداشتن بافت‌های سخت استخوانی و اندامی است و نیز لیزر‌های بافت نرم برای درمان بیماری لثه‌ای از جمله تجهیزات این مرکز درمانی است.

وی اضافه کرد: دستگاه تشخیص پوسیدگی با لیزر، سفیدکننده دندان، بی حسی دیجیتال با کمترین درد در بین تزریق و دیگر تجهیزات مدرن دندانپزشکی در این مرکز مورد استفاده و درمان بیماران قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م

راه اندازی مرکز دندانپزشکی در شیراز

برچسب ها: دندانپزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.