دفتر پایگاه مقاومت بسیج آستان حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضفعین در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج آستان حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: در دوره اخیر محور اصلی حرکت بسیج بر اساس فرمایشات فرماندهی کل قوا بر محور طرح‌های اعتلای بسیج قرار گرفت.

وی افزود: در فرمایشات مقام عظمای ولایت ملاحظه می‌کنیم که ایشان هیچ سرمایه‌ای را گرانقدرتر از بسیج ندانستند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری " بسیج کلید حل مشکلات کشور است" افزود: مشکلاتی که امروز گریبان جامعه را گرفته مشکلات تازه‌ای نیست و در گذشته هم بوده و گذشته و می‌گذرد و ما مکررا به دولت اعلام کرده ایم که آماده ایم برای حل مشکلات بسیج را وارد عرصه کنیم.

وی ادامه داد: امروز قریب به یازده هزار گروه جهادی در کشور مشغول خدمات هستند و تا پایان سال این رقم به ۲۰ هزار گروه خواهد رسید.

فرمانده بسیج مستضعفین تصریح کرد: همه پایگاه‌های سراسر کشور باید حداقل یک گروه جهادی داشته باشند و ما پایگاه‌های مقاومت را در عرصه خدمت به مردم ارزیابی خواهیم کرد.

غیب پرور با اشاره به راه اندازی طرح رضویون در کشور گفت: با راه اندازی این موضوع تحت عنوان گشت‌های محله محور برای خدمت رسانی به مردم ورود پیدا کردیم تا مردم در محلات احساس و باور آرامش و امنیت کنند.

وی بیان کرد: به زودی به موضوع برق کشور هم ورود جدی خواهیم داشت و در مسئله آب هم طرح‌های کاملا عملیاتی دنبال خواهیم کرد.

غیب پرور گفت: امروز وضعیت کشور اقتضا می‌کند همه در مکتب امام و رهبری به امر خدمت بپردازیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: داشته‌های انقلاب ما کم نیستند و ما باید شجاعانه و با حریت تمام از دستاورد‌های انقلاب بگوییم و آن‌ها را فریاد کنیم.

وی بیان کرد: آینده کشور متکی به انقلاب اسلامی، مردم، ایران و اسلام است و اگر چه در برخی جا‌ها مدیریت مریضی داریم، اما این‌ها کجا و دستاورد‌های ما کجا.

غیب پرور تاکید کرد: به برکت انقلاب کشور ما به قله رسیده است و باید دستاورد‌ها را فریاد بزنیم.

منبع: خبرگزاری رضوی
انتهای پیام/م

بهره برداری از دفتر پایگاه مقاومت بسیج حرم شاهچراغ (ع) 

برچسب ها: سپاه ، بسیج ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار