بازسازی سینما فردوسی بیرجند با افزایش سالن‌های این سینما در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، زمزم معاون امور هنر‌ی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر پرداخت ۱۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای افزایش هر پرده سینما، بهسازی سینما فردوسی بیرجند در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قرار شده سپاه ناحیه بیرجند پس از تأیید استعلامات مربوطه، کار‌های مطالعاتی بهسازی سینما فردوسی را پیش از دهه فجر انجام دهد، افزود: تا هفته آینده، ایمنی سینما برای اجرای طرح انجام می‌شود و پس از آن طرح‌ها و نقشه‌ها برای اصلاح و افزایش سالن‌های سینما به ۳ تا ۴ سالن، ارائه خواهد شد.

زمزم با بیان اینکه سینما باید با امکانات روز خدمات فرهنگی را به مردم ارائه کند، گفت: بازسازی و حل مشکلات سینما فردوسی  که یکی از دو سینمای موجود در مرکز خراسان جنوبی است یک ضرورت است و آمادگی داریم با یک بررسی کارشناسی و پیگیری لازم با معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازسازی این سینما را انجام دهیم.

انتهای پیام/غ

پرداخت ۱۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای افزایش هر پرده سینما

برچسب ها: وزارت ارشاد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.