ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان گفت: تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذاریم و امیدوارم بتوانیم با در مسابقات جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان خودشان را برای حضور در مسابقات جهانی که ماه آینده در ورشو لهستان برگزار خواهد شد آماده می‌کنند، در همین خصوص فرزاد باهر ارسباران ملی پوش کشورمان اظهار کرد: تمرینات فشرده‌ای را پشت سر می‌گذاریم و مهدی چراغی (مربی بدنساز تیم ملی شمشیربازی) تمرینات خیلی خوبی را برای ما در نظر گرفته است و امیدوارم با این روند تمرینات بتوانیم در مسابقات پیش رو نتایج خوبی را برای ایران به ارمغان بیاوریم.

او در ادامه افزود: در این شرایط و با توجه به نزدیکی مسابقات برای آمادگی هر چه بیشتر باید از لحاظ بدنی در بهترین حالت ممکن باشیم. کشور کره جنوبی مهد شمشیربازی دنیا است و چندین سال است که در اسلحه سابر رنکینگ یک جهان هستند و اکثر تیم‌های آسیایی و اروپایی نمی‌توانند این تیم را شکست دهند و آخرین باری که این تیم شکست خورده در بازی‌های جهانی سنگال مقابل کشورمان بوده است و اگر در بخش تیمی بتوانیم جواز حضور در مسابقات المپیک را بگیریم این قول را می‌دهم که یک بار دیگر تیم کره جنوبی را شکست دهیم.

ملی پوش شمشیربازی کشورمان ادامه داد: بازیکنان تیم ملی تمام سعی شان را می‌کنند تا در مسابقات بین اللملی بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش بگذارند، هدفمان مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و مطمئن باشید در آن رقابت‌ها تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و امیدوارم بتوانیم سهمیه حضور در بخش تیمی المپیک را کسب کنیم تا در آن جا با اقتدار تمامی حریفان خود را از پیش رو برداریم.

باهر درباره پیمان فخری سرمربی تیم ملی سابر کشورمان گفت: پیمان فخری کسی است که سطح شمشیربازی ایران را به تمام دنیا نشان داد، در برخی از مسابقات شمشیربازان سایر کشور‌ها جواب سلام ایرانی‌ها را هم نمی‌دادند، اما با پیشرفت شمشیربازی ایران شرایط عوض شده و بازیکنان سایر کشور‌ها افتخار می‌کنند که با ایرانی‌ها مسابقه می‌دهند.


بیشتر بخوانید:

پاکدامن: به فشردگی مسابقات عادت کرده ایم/ در سال‌های آینده به سطح کره خواهیم رسید

سابريست های شمشيربازی اردو نشين شدند

فخری: اگر سهمیه المپیک را کسب کنیم دست به کار بزرگی زده ایم


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش شمشیربازی سابر کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار