مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت:هشت محموله گوشت آبزیان حرام گوشت شامل کوسه و گربه ماهی در شهرستان‌های مختلف این استان کشف شده است.

محموله‌های آبزیان حرام گوشت در خراسان رضوی کشف شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام محمد حسن شورورزی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت: این محموله‌های آبزیان حرام گوشت در ماه‌های اخیر توسط گروهی سودجو به دنبال گرانی نرخ گوشت و فرآورده‌های خام دامی از بندر لنگه، بوشهر و هرمزگان وارد خراسان رضوی شد.

وی تصریح کرد: سر و دم گربه ماهی و کوسه این محموله‌ها در همان مبدا بارگیری زده و پوست آن‌ها تمیز می‌شود لذا به لحاظ ظاهر کسی متوجه نمی‌شود که این ماهیان حرام هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت: این آبزیان حرام گوشت در تمامی شهرستان‌های این استان نظیر مشهد، بجستان، فریمان، تربت حیدریه و سبزوار و در ساعات غیراداری در مسیر‌های جاده‌ای با عنوان ماهی تازه جنوب به فروش می‌رسد.

حجت الاسلام محمد حسن شورورزی افزود: همه آبزیان بدون فلس 'حرام' و خوردن آن برای انسان مضر است. بر اساس روایات هر چیز حرام ضرر، تلف و فساد را به دنبال دارد.
 
منبع ایرنا
 
انتهای پیام//ج.ر
 

توقیف محموله های آبزیان حرام گوشت در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.